Передплатна кампанія - 2020 триває! Наш індекс: 61250.

10
Для Черкащини розробили бренд — художнє і вербальне ознакування, за яким регіон має стати більш впізнаваним і популярним.

Рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучили експертів та знавців з усієї України, а 31 липня презентували результати роботи на Дикому хуторі, що на Чигиринщині.

Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили численні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Шляхом голосування в інтернеті визначили слоган «Черкащина – місце сили», який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки.

— Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – переконаний очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».

За матеріалами Черкаської ОДА