Передплатна кампанія - 2020 триває! Наш індекс: 61250.

Банери

Уманська зоря

Останні публікації

Погода

5 

Андрій Матвієнко, вчитель інформатики ЗОШ №5

Кожен тип навчання має свої переваги і недоліки. Головна перевага дистанційної освіти, на мою думку, полягає в тому, що дає змогу обирати власний ритм життя, але, на відміну від традиційного, потребує набагато більшої самостійності та організованості.

Займатися навчанням та викладанням уроків можна будь-де. Головне — це Інтернет. Дистанційна освіта не змушує, не підганяє, не створює рамок, не заважає займатися улюбленими справами. Вона не має шкільного дзвоника кожні 45 хвилин, що дає можливість вчитися стільки, скільки цього потребує учень.

Ще однією перевагою дистанційної освіти є програма навчання. І хоча вона за змістом не відрізняється від звичайної загальноосвітньої, форма подачі сучасніша та доступніша. Кожен урок – це унікальна розробка вчителя, яку він постійно удос­коналює та допрацьовує.

Дистанційна освіта - це великий виклик для батьків, адже вимагає від них постійного конт­ролю.

6

Олена Мазурик, учитель початкових класів ЗОШ №3

Дистанційне навчання у нинішньому нав­чальному році – це серйозний виклик сучасній українській школі. Та я впевнена, що ми знайшли оптимальні шляхи для вирішення проблем.

Завдяки сучасним освітнім технологіям та згуртованості нашого дитячо-дорослого колективу, ми включилися у дистанційне навчання з першого дня карантину, використовуючи сучасні онлайн платформи. Група вчитель+батьки у вайбері створена у нас давно, і це дуже зручно.

Незважаючи на недоліки дистанційної форми навчання, такі як недостатнє інформаційно-комунікаційне забезпечення зворотнього зв’язку з усіма учасниками освітнього процесу, неможливість повного контролю якості виконаних завдань, вважаю, що позитивними сторонами є те, що діти мають можливість знайти багато цікавого і цінного матеріалу у мережі Інтернет, сформувати навич­ки самостійного здобуття знань та перевірити їхню якість за допомогою тестових завдань.

Бажаю всім здоров’я, взаєморозуміння та найшвидшого повернення у класи.

7

Ольга Усата, вчитель математики НВК-міської гімназії

Умови карантину змусили вчителів стати на шлях дистанційної школи. Для мене, молодого вчителя, — це дійсно сучасно, цікаво та неймовірно.

З першого дня карантину вибудувала для себе чіткий план проведення уроків: невелике відеопояснення на власному каналі YouTube; використання сервісу Google Classroom для взаємозв’язку з учнями та перевірки виконаних вправ, проведення самостійних і контрольних робіт; робота з електронними журналами для прозорості виставлення оцінок.

Практикую тести Google­forms, а також інтерактивні вправи LearningApps.

Час, проведений за комп’ю­тером, великий, як і об’єм перевірки учнівських робіт. Але в нинішніх умовах відчуваєш себе дистанційним новатором в освіті, вчишся шляхом спроб і помилок, вибудовуєш власну методику роботи, щоб отримати якісний результат.

8

Вікторія Кравець, учитель української мови та літератури НВК №17

Організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання - справа нова, непроста, вимагає додаткових знань про роботу на освітніх навчальних платформах.

Звичайно, є труднощі, зокрема немає рівного доступу до Інтернет-ресурсів, матеріально-технічна база не зав­жди відповідає вимогам. Водночас у дистанційній освіті приваблює те, що дитина має можливість більш вільно планувати та ефективніше використовувати свій час.

Хочу висловити подяку батькам за допомогу, розуміння та співпрацю.